wtorek, 30 grudnia 2014

NOWY LEPSZY ROK! :D podsumowanie roku i postanowienia noworoczne.

Nowy rok jest symboliczną datą. Przeszłość zostawiamy z tyłu i zaczynamy od nowa. Oddzielamy grubą kreską to co było.
Z okazji tego nowego roku należałoby podać jakieś postanowienia. Jednak najpierw podsumuję poprzedni rok.



Podsumowanie roku

2014 rok był bardzo ciekawy.Wojewódzkie zawody strażackie, wymiana międzynarodowa, wesele siostry, zapisanie się do szkolnego teatru czy założenie bloga. Poznałam wiele ciekawych ludzi i wiele się śmiałam. Mam nadzieję, że ten przyszły też będzie taki wspaniały.

Zamykamy to co było, zaczynamy od nowa.

Postanowienia:


1. Zdrowy tryb życia. 

Zamierzam więcej ćwiczyć, nie mówię o codziennej katordze ćwiczeniami. Chcę się więcej ruszać i jednocześnie jeść zdrowiej.

2. Pielgrzymka lub Lednica

To jest takie moje wyzwanie na rok 2015. Chciałabym uczestniczyć w którymś z tych wydarzeń. 

3. Książki, filmy, książki, filmy, książki

Zamierzam więcej czytać i oglądać ciekawych filmów. 

4. Otwartość

Zamierzam być otwarta na ludzi i nowe propozycje. Liczą się dobre wspomnienia. 

5. Prawo jazdy! 

Proszę Państwa lepiej nie wychodźcie z domu, bo zapisuję się w lutym (prawdopodobnie) na prawo jazdy. Zamierzam je zdać, nieważne za którym razem. ;D 

6. Jedno zajęcie

Zbyt się przejmuje wszystkim. Od nowego roku zamierzam przestać przejmować się wszystkim. Nie jestem Bogiem i nie dam rady się rozdwoić. Są też inni ludzie.

7. Zorganizuję się

Zamierzam bardziej być zorganizowana. Gdy będę sobie planować niektóre rzeczy to będę mieć wszystko poukładane. 

8. Znajdę więcej czasu dla siebie

Wiąże się z tym poprzedni punkt. Gdy będę zorganizowana, czas dla mnie też się znajdzie. 

9. Narzekanie

Nie narzekam w tym roku. Zawsze będzie lepiej. 

10. BLOG Jednym z moich postanowień jest nie zaniedbywanie bloga. Mam nowe pomysły i nowe siły. Z pełną parą zamierzam wkroczyć w nowy rok. 

Nowe projekty na blogu:
#Dzień
#Q&A
#MojaMotywacja
#SobotaZEmilią
O co w nich chodzi będę tłumaczyć na bieżąco.
Zamierzam kontynuować popisajki i pisać jeszcze więcej.

Zastanawiałam się, co Wam życzyć z okazji nowego roku. Najważniejsza rzecz jakiej Wam życzę, to mniej wkurzających ludzi. To oni sprawiają, że się denerwujemy, gdy życie mogłoby być takie cudowne! ;D

_____
A Wy macie jakieś postanowienia noworoczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz