sobota, 6 grudnia 2014

Polecony list do siebie czyli Tajne/Poufne

                                      Kochana Emilio z 2019 roku.                                   Rychnowy, 06.12.14


 Jest 6 grudnia, więc Mikołajki. Czy był u Ciebie Mikołaj? Proszę, o to prezent ode mnie, dla Ciebie.

Pewnie jak przez mgłę pamiętasz jak to miałaś 17 lat. Ja za 3 miesiące będę pełnoletnia, a Ty będziesz mieć już 23 lata. Jak to szybko leci. Lata dzieciństwa nie wrócą ale pamięć o nich musi pozostać.

    5 lat to szmat czasu. Studiujesz? Masz pracę? A może chłopaka? Jeśli go masz to się cieszę, ale nie zapominaj o tym, że chcesz w życiu wiele osiągnąć!
Jest szansa, że masz już dziecko. Zawsze chciałaś je mieć, wiec to może ten czas? Mam nadzieję, że to bliźniaki. Pewnie są prześliczne, a Ty jesteś dobrą matką.

W myśl hasła: "Nie pamięta wół, jak cielęciem był" przypomnę Ci tylko, że bardzo chciałaś mieć dzieci i pracę. Chciałaś być dorosła, więc masz co chciałaś i się ciesz. Nie narzekaj!

Kochana, jak tam Twoja lista marzeń? Wszystko już odhaczone? To dopisuj więcej! Nie pozwól aby Twoje życie było monotonne. Spójrz czasem na świat oczami dziecka i ciesz się drobiazgami!

Chciałabym wiedzieć jak teraz wyglądasz. Co masz ubrane i jak się czujesz? Nadal masz długie włosy? Jednego jestem pewna. Ciągle się uśmiechasz i jesteś roztrzepana. Znając Ciebie, nadal musisz mieć rękawiczki na sznurku, bo inaczej je gubisz. Ciągle się czymś zajmujesz i nie pozwalasz się sobie nudzić.

Pewnie siedzisz z laptopem na kolanach i to czytasz. Czyż mam rację? A teraz pomyśl chwilę o tych pięciu latach. Co się zmieniło? Z tego miejsca mogę wiele przypuszczać. Mam nadzieję, że miło wspominasz te 5 lat.

   Droga Emilio z 2019 roku. Nie zapominaj, co w życiu było dla Ciebie najważniejsze! Uśmiech
przede wszystkim. Musisz wierzyć w swoje siły i nie poddawać się łatwo.

A teraz mam prośbę do Ciebie. Odpisz mi czym prędzej i przeczytaj to za kolejne 5 lat. Zróbmy z tego naszą "małą tradycję". Po kilkudziesieciu latach będzie to wspaniałą pamiątką. Zobaczysz.

                                                                                                                Pozdrawiam cieplutko
                                                                                                                Emilia z 2014 roku

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o tą Emilie z 2019 roku, to napewno bedzie miała ona długie włosy, bo ta Emila, którą ja znam nigdy nie ścięła by włosów, to jej oczko w głowie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! :) chociaż nigdy nic nie wiadomo co mi strzeli do głowy

      Usuń
    2. Z tobą nigdy nic nie wiadomo, ty masz takie pomysły że sie w pale nie mieści :-D

      Usuń