sobota, 3 stycznia 2015

Włączamy niskie ceny!

Reklamy są wszędzie. Ogłupiają nas a czasem wprawiają w zachwyt. Ale moment w którym w lodówce znajduję Ewelinę Lisowską śpiewającą "Włączamy niskie ceny" jest katastrofalny.


Coś co miało spowodować zachwyt i być świetną reklamą przekształciło się w porażkę roku.

"Co za wkurzająca reklama"
"Czemu ona tak drze jape"
"Szkoda że mnie tam nie było, włożył bym jej tą suszarkę w tyłek" takie opinie pojawiają się w Internecie. Powstał nawet fanpage na Facebooku przeciwko tej reklamie.

Spójrzmy na to z drugiej strony. Reklama ma przykuwać uwagę - i tak też się stało. Każdy już Media Expert kojarzy z "Włączamy niskie ceny..." Reklama sama w sobie zła nie jest. Wcześniej w tych reklamach grała Doda. Jej nagość raziła. W tym wypadku nie ma o takich rzeczach mowy. To w czym tkwi problem? Za dużo jej wszędzie. Częstotliwość nadawania tej reklamy przeraża.

Jednak jeśli plan był taki, aby ludzie zapamiętali markę to się udało. Jednak ja osobiście uważam, że jest to przesadzone. Większość ludzi rzyga już "media expert" i ich niskimi cenami. Do Eweliny i jej głosu osobiście nic nie mam.

Tak w razie gdyby ktoś nie wiedział o jakiej reklamie mowa.


Ja przełączam kanał gdy widzę tę reklamę. A jak jest u Was?

7 komentarzy:

  1. dokładnie przesadzają widzę ją 20 razy dziennie http://myblog20152014.blogspot.com/ zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście nie oglądam zbyt często telewizji :D jednak reklamę widziałam niejednokrotnie i mnie drażni sam jej głos. zdecydowanie wolałam Dodę. reklamy były z przymrużeniem oka, lekkie i przyjemne ;)
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www,tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama reklama dla mnie nie jest zła, zniósłbym ją gdyby nie była odtwarzana kilka razy w ciągu jednej przerwy reklamowej.

    Swoją drogą ciekawe czy taki był zamiar reklamodawcy, czy celowo chcieli zirytować większość polskich widzów. Szkoda tylko trochę Eweliny, teraz będzie kojarzona z reklamą Media Expert a chyba nie chciałaby być ciągle związana z irytującą reklamą.

    Co do bloga, miło się czyta, powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widze reklamy, to od razu przełaczam na inny kanał, bo ich nienawidze,ale nie o tym chciałam. Skąd taki pomysł na posta, przecież ty rzadko ogladasz telewizje :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce jak jestem to nie oglądam. :) ale tutaj się zdarza

      Usuń
  5. Co racja, to racja. Bardzo rzadko oglądam telewizję, a jeśli już mi się zdarzy, to kilka razy w ciągu jednych reklam wydziera się ta dziewczyna. Akurat mnie to do Media Expert zniechęca - głupia nie jestem, wiem już, że macie "niskie ceny", niech już się zamknie.

    OdpowiedzUsuń